EL VENDRELL: 977154103

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a info@escoladedracs.cat

EQUIP DOCENT

Us presentem l'equip docent de l'Escola de Dracs.

Joan Garcia

En Joan ha estudiat el Grau d’Educació Primària a la Universitat de Barcelona. Ha treballat com a monitor d’activitats extraescolars durant més de deu anys, així com impartint classes de repàs de Primària, ESO i Batxillerat. També ha exercit d’entrenador físic a particulars.Es desenvolupa tant en la branca de ciències com la de lletres. Actualment, a l’escola, imparteix classes d’iniciació a l’anglès, tant per a infants com per a adults, tècniques d’estudi, matemàtiques, física, llengües i prepara tots aquells alumnes que volen accedir a la universitat o altres estudis superiors.

Laia Samperi

La Laia és una educadora amb més de quatre anys d'experiència fent classes de repàs, tant amb alumnes de primària com estudiants d'ESO i Batxillerat. Les seves classes s'imparteixen des d'una perspectiva on l'estudiant aprèn de manera dinàmica, aportant tècniques d'estudi per ajudar els alumnes i motivar-los en els estudis. Imparteix classes de lectoescriptura, llengües, matemàtiques i ciències.

Débora Ramírez

La Debora és llicenciada en Filologia Anglesa per la Universidad Distrital de Colombia. Va viure als Estats Units, on va estudiar, enfortir i enriquir el seu coneixement de l'anglès. Entre la seva experiència hi trobem l'ensenyament d'anglès des de nivell bàsic fins a avançat, així com també la preparació d'exàmens internacionals. La seva metodologia d'ensenyament es basa en la integració de les TIC i l'speakingen l'aprenentatge de les llengües, sent l'speakingi ellisteningels més rellevants.

aida2

Aida García

L’Aida és una educadora amb més de cinc anys d’experiència fent classes particulars tant a primària com a joves d’ESO i Batxillerat. Actualment a l’Escola de Dracs imparteix català de Batxillerat i anglès des dels nivells inicials – tant d’adults (A1/A2) com d’infants i adolescents (Starters, Movers, Flyers) – fins a nivells avançats: preparació de certificats B1, B2 (KET, PET, FCE), classes de reforç d’anglès per a l’ESO i Batxillerat, i classes de conversa en anglès (Speaking).

oli2.png

Olive Waldron

Olive és originària d'Irlanda. És llicenciada per la Universitat de Galway i ha obtingut el títol CELTA de la Universitat de Cambridge, dirigit a la formació de docents especialitzats en ensenyar la llengua anglesa. Ha treballat com a professora d'anglès des del 1998, i ha format alumnes en acadèmies de Barcelona, Sabadell, Tarragona i a l’institut de Calafell.Té una àmplia experiència en la preparació d'alumnes pels exàmens de Cambridge, en tots els nivells.També és correctora dels exàmens de Younger Learners i PET. El seu mètode d’ensenyament està basat en la comunicació, amb especial èmfasi en l’speaking.

Aleix Nuñez Mercè

És llicenciat en Ciències Ambientals per la Universitat de Barcelona i ha realitzat un Màster de Biodiversitat a la mateixa universitat. Ha treballat com a monitor de lleure durant molts anys als Casals d'Estiu del Vendrell, on ha realitzat tasques de coordinació i direcció. També ha treballat com a professor d'anglès en estades lingüístiques.A l’Escola de Dracs, l’Aleix imparteix principalment classes de la branca de ciències, com ara química i biologia, a més de classes d’anglès i de reforç escolar a diferents nivells.

andrea.png

Andrea Ruiz

L'Andrea és una de les nostres professores més joves. Porta des dels 4 anys aprenent anglès amb les titulacions oficials, a més d'altres idiomes. Va començar impartint classes de repàs per a nens de l’ESO. Actualment, ha ampliat la seva formació des de diferents àmbits; repàs (des d’infantil fins a batxillerat), ampliació, preparació per a titulacions específiques i classes especialitzades en speaking dirigit. Les seves classes s'imparteixen des d’una perspectiva on l'estudiant aprengui l’anglès d’una forma dinàmica.

Roberto Segura

En Roberto és Enginyer Tècnic en Informàtica de Sistemes, i va estudiar a la UAB. Té més de 10 anys d'experiència com a professor de reforç de Primària, ESO i Batxillerat, en la branca de ciències, i ha impartit diferents tallers i cursos d'escacs, tècniques d'estudi i oratòria. Es professor de matemàtiques, física, informàtica i escacs a l'Escola de Dracs, a més de fer reforç de moltes altres assignatures. Actualment és el director de l'Escola de Dracs.