EL VENDRELL: 977154103          -          CALAFELL:  977694951

EQUIP DOCENT

Us presentem l'equip docent de l'Escola de Dracs.

Joan Garcia

En Joan ha estudiat el Grau d’Educació Primària a la Universitat de Barcelona. Ha treballat com a monitor d’activitats extraescolars durant més de deu anys, així com impartint classes de repàs de Primària, ESO i Batxillerat. També ha exercit d’entrenador físic a particulars.Es desenvolupa tant en la branca de ciències com la de lletres. Actualment, a l’escola, imparteix classes d’iniciació a l’anglès, tant per a infants com per a adults, tècniques d’estudi, matemàtiques, física, llengües i prepara tots aquells alumnes que volen accedir a la universitat o altres estudis superiors.

Laia Samperi

La Laia és una educadora amb més de quatre anys d'experiència fent classes de repàs, tant amb alumnes de primària com estudiants d'ESO i Batxillerat. Les seves classes s'imparteixen des d'una perspectiva on l'estudiant aprèn de manera dinàmica, aportant tècniques d'estudi per ajudar els alumnes i motivar-los en els estudis. Imparteix classes de lectoescriptura, llengües, matemàtiques i ciències.

Débora Ramírez

La Debora és llicenciada en Filologia Anglesa per la Universidad Distrital de Colombia. Va viure als Estats Units, on va estudiar, enfortir i enriquir el seu coneixement de l'anglès. Entre la seva experiència hi trobem l'ensenyament d'anglès des de nivell bàsic fins a avançat, així com també la preparació d'exàmens internacionals. La seva metodologia d'ensenyament es basa en la integració de les TIC i l'speakingen l'aprenentatge de les llengües, sent l'speakingi ellisteningels més rellevants.

aida2

Aida García

L’Aida és una educadora amb més de cinc anys d’experiència fent classes particulars tant a primària com a joves d’ESO i Batxillerat. Actualment a l’Escola de Dracs imparteix català de Batxillerat i anglès des dels nivells inicials – tant d’adults (A1/A2) com d’infants i adolescents (Starters, Movers, Flyers) – fins a nivells avançats: preparació de certificats B1, B2 (KET, PET, FCE), classes de reforç d’anglès per a l’ESO i Batxillerat, i classes de conversa en anglès (Speaking).

oli2.png

Olive Waldron

Olive és originària d'Irlanda. És llicenciada per la Universitat de Galway i ha obtingut el títol CELTA de la Universitat de Cambridge, dirigit a la formació de docents especialitzats en ensenyar la llengua anglesa. Ha treballat com a professora d'anglès des del 1998, i ha format alumnes en acadèmies de Barcelona, Sabadell, Tarragona i a l’institut de Calafell.Té una àmplia experiència en la preparació d'alumnes pels exàmens de Cambridge, en tots els nivells.També és correctora dels exàmens de Younger Learners i PET. El seu mètode d’ensenyament està basat en la comunicació, amb especial èmfasi en l’speaking.

Aleix Nuñez Mercè

És llicenciat en Ciències Ambientals per la Universitat de Barcelona i ha realitzat un Màster de Biodiversitat a la mateixa universitat. Ha treballat com a monitor de lleure durant molts anys als Casals d'Estiu del Vendrell, on ha realitzat tasques de coordinació i direcció. També ha treballat com a professor d'anglès en estades lingüístiques.A l’Escola de Dracs, l’Aleix imparteix principalment classes de la branca de ciències, com ara química i biologia, a més de classes d’anglès i de reforç escolar a diferents nivells.

andrea.png

Andrea Ruiz

L'Andrea és una de les nostres professores més joves. Porta des dels 4 anys aprenent anglès amb les titulacions oficials, a més d'altres idiomes. Va començar impartint classes de repàs per a nens de l’ESO. Actualment, ha ampliat la seva formació des de diferents àmbits; repàs (des d’infantil fins a batxillerat), ampliació, preparació per a titulacions específiques i classes especialitzades en speaking dirigit. Les seves classes s'imparteixen des d’una perspectiva on l'estudiant aprengui l’anglès d’una forma dinàmica.

Roberto

Roberto Segura

En Roberto és Enginyer Tècnic en Informàtica de Sistemes, i va estudiar a la UAB. Té més de 10 anys d'experiència com a professor de reforç de Primària, ESO i Batxillerat, en la branca de ciències, i ha impartit diferents tallers i cursos d'escacs, tècniques d'estudi i oratòria. Es professor de matemàtiques, física, informàtica i escacs a l'Escola de Dracs, a més de fer reforç de moltes altres assignatures. Actualment és el director de l'Escola de Dracs.