EL VENDRELL: 977154103

TextoBanner1

ANGLÈS

Ens adaptem a les teves necessitats. Oferim classes d'anglès a diferents nivells, tant en horari de matí com de tarda.

REPÀS

Us oferim classes per reforçar la matèria treballada a l'escola en els diferents nivells de l'etapa educativa.

Us oferim cursos, tallers i diferents activitats per a tots els gustos!

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a info@escoladedracs.cat

ESCOLA D'ESCACS

Millora el teu rendiment acadèmic.

Els escacs, amb més de 2000 anys d’història, es potser el joc més antic que ha arribat fins als nostres dies. Per les seves característiques, la pràctica habitual d’aquest joc aporta molts beneficis, entre d’altres, acadèmics:

Jugar a escacs fomenta la presa de decisions, la capacitat de concentració i l’agilitat mental. Es posa en pràctica el càlcul i cal ser hàbil en l’estratègia. Educa, a més, en valors com el respecte per l’adversari, la humilitat i el temperament a l’hora d’actuar.

És per tot això que des de l’Escola de Dracs ens hem aventurat en la creació de l’Escola d’Escacs, dins el nostre entorn acadèmic i avalats pel Club d’Escacs Calafell. Són moltes les escoles i instituts, sobretot en països com Islàndia, Rússia o Argentina, que ja han inclòs els escacs com a matèria lectiva, i considerem aquesta una bona oportunitat per acostar als alumnes d’aquí aquesta eina de potencial incalculable.

Per fer-ho comptem amb la col·laboració i l’experiència del Club d’Escacs Calafell i el material que l’Escola de Dracs ha anat elaborant.

Les classes d’escacs inclouen part teòrica, part pràctica, i diferents activitats treballades a partir dels escacs i relacionades amb els jocs de lògica i el desenvolupament de la memòria.

No deixeu perdre l’oportunitat de fer vostre aquest joc mil·lenari que res entén d’edats o límits.

CAMPIONATS DE CATALUNYA PER EQUIPS

Temporada 2016 - 3a Provincial

II TORNEIG INFANTIL D'ESCACS DRACS

Ritme de joc 10', 6 Rondes - NADAL 2015

I TORNEIG INFANTIL D'ESCACS DRACS

Ritme de joc 10', 6 Rondes - ESTIU 2015

CLASSES D'ESCACS

Una de les nostres classes d'escacs amb part tèorica i pràctica.

VÍDEOS RECOMANATS