EL VENDRELL: 977154103

TextoBanner1

ANGLÈS

Ens adaptem a les teves necessitats. Oferim classes d'anglès a diferents nivells, tant en horari de matí com de tarda.

REPÀS

Us oferim classes per reforçar la matèria treballada a l'escola en els diferents nivells de l'etapa educativa.

Us oferim cursos, tallers i diferents activitats per a tots els gustos!

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a info@escoladedracs.cat

TALLER DE MEMÒRIA I AGILITAT MENTAL

Treballem l'agilitat mental i exercitem la memòria.

La memòria és un recurs bàsic i imprescindible. L'agilitat mental depèn de la correcta i immediata identificació de patrons mentals comuns en diferents circumstàncies.

Al Taller de memòria i agilitat mental treballem amb una sèrie d’activitats dirigides i enfocades a potenciar la capacitat retentiva i la concentració. Per això, aquestes busquen estimular diferents àrees cognitives: orientació espacial i temporal, llenguatge, memòria a curt i llarg termini, estratègies de memorització, atenció i percepció sensorial, càlcul mental i preservació de l’esquema corporal (lateralitat, coordinació viso-manual, gestualitat).

Les sessions es treballen mitjançant activitats lúdiques, per tal de crear un espai agradable i motivador.

Aquesta activitat està també disponible per a casals, centres cívics i altres entitats interessades.

Per a més informació, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.