EL VENDRELL: 977154103

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a info@escoladedracs.cat

CURSOS

l'Escola de Dracs us ofereix un ampli ventall de cursos que es realitzen en horari de matí, i a preus molt econòmics.

ANGLÈS

Cursos d'anglès per a aquelles persones interessades en la llengua anglesa, tant a nivell oral com de lecto-escriptura. A cada nivell es treballaran les competències orals en aquells aspectes més pràctics del dia a dia, i anirem introduint elements propis de la gramàtica anglesa.

Curs d'iniciació a l'anglès per a adults.

Curs de preparació al FCE (First Certificate in English).

Curs intensiu d'estiu de preparació al FCE.

TALLER DE MEMÒRIA I AGILITAT MENTAL

Treballem l'agilitat mental i exercitem la memòria gràcies a una sèrie d'activitats dirigides i de diferents tallers enfocats a potenciar la capacitat retentiva, la imaginació i la concentració.

S'estimularà les següents àrees cognitives: orientació espacial i temporal, llenguatge, memòria a curt i llarg termini, estratègies de memorització, atenció i percepció sensorial, càlcul mental i preservació de l’esquema corporal (lateralitat, coordinació viso-manual, gestualitat).

Les sessions es treballaran mitjançant activitats lúdiques, per tal de crear un espai agradable i motivador.

ALTRES TALLERS i XERRADES

Al llarg del curs us anirem informant dels tallers i xerrades que anirem oferint. No deixeu de visitar la nostra web! I si teniu cap suggeriment, no dubteu en fer-nos-el arribar a través del formulari, o bé a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo..