EL VENDRELL: 977154103

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a info@escoladedracs.cat

QUI SOM?

Des de l'Escola de Dracs us donem la benvinguda.

El foc dels dracs no només elimina qualsevol mena de dubte o problema, sinó que també crea i construeix de les cendres del Fènix, l’ocell de foc, petits dracs que viuen en l’èxit d’haver assolit la seva fita.

Neix amb l’esperit de poder contribuir amb un petit gra de sorra, o de foc, i ajudar a tots aquells estudiants que necessiten reforçar o ampliar coneixements en la seva etapa educativa. Oferim classes dirigides de totes les matèries curriculars de primària, secundària i batxillerat, fent èmfasi en la transmissió d’uns hàbits d’estudi que assegurin un bon rendiment escolar, a més d’un seguiment personal de cada alumne i un tracte de proximitat amb les famílies.

A banda d’això, proposem un seguit de cursos per a adults amb l’objectiu d’oferir un gran ventall d’eines a aquells que no volen deixar d’aprendre i millorar mai.
Si ens vols conèixer, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o venir a visitar-nos en persona! Estarem encantats d’informar-te de les diferents possibilitats d’horaris i cursos que hem preparat per a vosaltres.

No ho dubtis més, tota una escola de dracs t'espera!

EQUIP DOCENT