EL VENDRELL: 977154103

TextoBanner1

ANGLÈS

Ens adaptem a les teves necessitats. Oferim classes d'anglès a diferents nivells, tant en horari de matí com de tarda.

REPÀS

Us oferim classes per reforçar la matèria treballada a l'escola en els diferents nivells de l'etapa educativa.

Us oferim cursos, tallers i diferents activitats per a tots els gustos!

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a info@escoladedracs.cat

REPÀS

A l'Escola de Dracs us oferim classes per reforçar la matèria treballada a l'escola.

Podeu repassar amb nosaltres i portar al dia les assignatures de les diferents etapes educatives:

• Primària
  • ESO
  • Batxillerat
  • Cicles formatius
  • Proves d'accés
  • Curs pont

A la nostra escola teniu l'opció de fer tant classes individuals com en grup. Tanmateix, ens adaptem a les vostres necessitats, ja sigui de forma general fent un seguiment global de totes les assignatures del curs, o bé reforçant únicament aquelles matèries que us resultin més difícils.

I si el que necessiteu és únicament una petita ajuda puntual per tal de preparar un examen o recuperar alguna assignatura, no dubteu en contactar amb nosaltres, i us ajudarem encantats!