EL VENDRELL: 977154103

TextoBanner1

ANGLÈS

Ens adaptem a les teves necessitats. Oferim classes d'anglès a diferents nivells, tant en horari de matí com de tarda.

REPÀS

Us oferim classes per reforçar la matèria treballada a l'escola en els diferents nivells de l'etapa educativa.

Us oferim cursos, tallers i diferents activitats per a tots els gustos!

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a info@escoladedracs.cat

EQUIP DOCENT

Us presentem l'equip docent de l'Escola de Dracs.

En Joan ha estudiat el Grau d’Educació Primària a la Universitat de Barcelona. Ha treballat com a monitor d’activitats extraescolars durant més de deu anys, així com impartint classes de repàs de Primària, ESO i Batxillerat. També ha exercit d’entrenador físic a particulars.Es desenvolupa tant en la branca de ciències com la de lletres. Actualment, a l’escola, imparteix classes d’iniciació a l’anglès, tant per a infants com per a adults, tècniques d’estudi, matemàtiques, física, llengües i prepara tots aquells alumnes que volen accedir a la universitat o altres estudis superiors.

Antonio Sáez

L’Antonio és Llicenciat en Dret per la Universitat de Jaén, ha realitzat xerrades sobre legislació en centres formatius per a empreses i particulars. Imparteix classes de Primària, ESO i Batxillerat, així com d'anglès, llatí i castellà per a estrangers. També prepara als alumnes per a les PAU. L'Antonio imparteix també classes de tècniques d'estudi, expressió oral, i suport a l'estudi. Está especialitzat en la branca de lletres i humanitats.

Aida García

L’Aida és una educadora amb més de cinc anys d’experiència fent classes particulars tant a primària com a joves d’ESO i Batxillerat. Actualment a l’Escola de Dracs imparteix català de Batxillerat i anglès des dels nivells inicials – tant d’adults (A1/A2) com d’infants i adolescents (Starters, Movers, Flyers) – fins a nivells avançats: preparació de certificats B1, B2 (KET, PET, FCE), classes de reforç d’anglès per a l’ESO i Batxillerat, i classes de conversa en anglès (Speaking).

Aleix Núñez Marcé

És llicenciat en Ciències Ambientals per la Universitat de Barcelona i ha realitzat un Màster de Biodiversitat a la mateixa universitat. Ha treballat com a monitor de lleure durant molts anys als Casals d'Estiu del Vendrell, on ha realitzat tasques de coordinació i direcció. També ha treballat com a professor d'anglès en estades lingüístiques.A l’Escola de Dracs, l’Aleix imparteix principalment classes de la branca de ciències, com ara química i biologia, a més de classes d’anglès i de reforç escolar a diferents nivells.

Andrea Ruiz

L'Andrea és una de les nostres professores més joves. Porta des dels 4 anys aprenent anglès amb les titulacions oficials, a més d'altres idiomes. Va començar impartint classes de repàs per a nens de l’ESO. Actualment, ha ampliat la seva formació des de diferents àmbits; repàs (des d’infantil fins a batxillerat), ampliació, preparació per a titulacions específiques i classes especialitzades en speaking dirigit. Les seves classes s'imparteixen des d’una perspectiva on l'estudiant aprengui l’anglès d’una forma dinàmica.

Roberto Segura

En Roberto és Enginyer Tècnic en Informàtica de Sistemes, i va estudiar a la UAB. Té més de 10 anys d’experiència com a professor de reforç de Primària, ESO i Batxillerat, en la branca de ciències, i ha impartit diferents tallers i cursos d'escacs, tècniques d'estudi i oratòria. És professor de matemàtiques, física, informàtica i escacs a l'Escola de Dracs, a més de fer reforç de moltes altres assignatures.. Actualment és el director de l'Escola de Dracs.